Ohjeet mukaan lähtijöille

Lähtö ja paluu

torstaina 7.6. klo 6.00 Halpa-Hallin pihasta Härmän Liikenteen bussilla

sunnuntaina 10.6. lähdetään paluumatkalle Tunne liike -päätösjuhlan päätyttyä eli viimeistään klo 16

Kisa-/tapahtumapassit

Jaetaan Turussa

Majoittuminen

Kaikki koulumajoitukseen osallistuvat majoittuvat samassa salissa. Patja (max leveys 80 cm) voi olla joko ilmatäytteinen patja tai ohut retkipatja, toivomme, että mukaan ei otettaisi muunlaisia rullattavia patjoja, jotka vievät bussissa paljon tavaratilaa. Alareunassa Voimisteluliiton majoitusohje.

Eväät ja ruokailut

Mukaan kannattaa ottaa omia huoneenlämmössä säilytettäviä kuivanaposteltavia (esim. myslipatukat).

Koulumajoitukseen sisältyvä aamiainen tarjoillaan omilla majoituskouluilla. Lounaat ja päivälliset tarjotaan Kupittaanpuiston lähialueen kouluilla. Aterialipukkeeseen/tapahtumapassiin on määritelty etukäteen millä koululla ruokailut tapahtuvat.

Mitä mukaan?

- Normaalit kilpailuvarusteet: voimistelupuku, mustat trikoot, mustat sukat, seuran toppi ja lämmittelytakki sekä hiustenlaittoon tarvittavat välineet. Ihonväriset tai asun väriin sulautuvat tuet.

- Gymnaestradan päätösnäytöstä varten: pinkki t-paita ja mustat shortsit. Naiset: esiintymisasut ja pinkki t-paita.

- Juomapullo

- Riittävästi evästä ja ruokarahaa

- Yöpuku ja vaihtovaatteita neljäksi päiväksi

- Omat lääkkeet, myös särkylääkkeet

- Kela-kortti on hyvä olla mukana ja myös vakuutustodistus loukkaantumisten varalta

Liikkuminen tapahtumassa ja huoltajat

Tapahtumapisteet ovat kävelymatkan päässä toisistaan. Vapaa-aikoina liikutaan aina pienissä ryhmissä ja huolehditaan siitä, ettei kukaan jää yksin.

Matkalle on lähdössä mukaan jumppareiden vanhempia ja valmentajia, joten jokainen mukana oleva Härmän Siskojen aikuinen huolehtii myös nuoremmista. Ensisijainen vastuuaikuinen on oma valmentaja ja/tai joukkuetoverin vanhempi.

Voimistelupäivät

Jojot huolehtivat joukkueensa oikeaan aikaan kisapaikalle ja huolehtivat yhdessä valmentajien kanssa kilpailuaikatauluihin liittyvästä tiedottamisesta. Oma valmentaja ohjeistaa kilpailupäivien ruokailut.

 

Kattava tapahtumaopas löytyy tästä linkistä ja se kannattaa tulostaa mukaan.